Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Transition Technologies S. A. oraz warunki korzystania z gry EchoVis Street
Postanowienia ogólne
- Realizując postanowienia art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219), Transition Technologies S. A. z siedzibą w Warszawie, ul. Pawia 55, 01-030 Warszawa, Polska, NIP 5260213586, REGON: 012527198, KRS: 0000020081 Kapitał zakładowy: 6.000.000,00 zł, zwana w dalszej części Regulaminu „Usługodawcą”, wprowadza niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określający w szczególności rodzaje i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, w tym wymagania techniczne, zakazy dostarczania treści bezprawnych, politykę prywatności, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, postanowienia w zakresie ochrony danych osobowych, tryb postępowania reklamacyjnego, warunki przesyłania informacji handlowej.
- Podmiotem świadczącym usługi określone Regulaminem i producentem aplikacji: EchoVis Street jest Usługodawca.
- „Aplikacja” w rozumieniu Regulaminu jest aplikacją o nazwie EchoVis Street przeznaczona na elektroniczne urządzenia komputerowe (w tym mobilne).
- „Użytkownikiem” w rozumieniu Regulaminu jest każda osoba fizyczna, która pobrała i zainstalowała Aplikację na swoim urządzeniu.
- Każdy Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią i stosowania się do postanowień Regulaminu od momentu podjęcia jakichkolwiek czynności zmierzających do skorzystania z usług w nim opisanych. Pobranie Aplikacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na pełną akceptację i przestrzeganie Regulaminu.
- Przed rozpoczęciem używania Aplikacji, Użytkownik musi wyrazić zgodę na przestrzeganie warunków korzystania z Aplikacji. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na którykolwiek z warunków niniejszego Regulaminu, lub dokonaną przez Usługodawcę zmianę Regulaminu powinien niezwłocznie odinstalować Aplikację.
- Każdy Użytkownik Serwisu ma możliwość uzyskania dostępu do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem strony internetowej https://echovis.tt.com.pl/echovisStreetTerm.
Informacje ogólne o EchoVis Street
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Aplikacja jest „w aktualnej postaci”, a Usługodawca nie gwarantuje jakości, przydatności do określonego celu, nienaruszalności, kompatybilności, bezpieczeństwa i poprawności. Użytkownik korzysta z Aplikacji na własne ryzyko.
- Producent dołoży starań, ale nie gwarantuje, że Aplikacja jak i jej poszczególne elementy będą działały bez błędów, bez przerw ani że jakiekolwiek błędy lub nieprawidłowości będą naprawione.
- Użytkownik może używać Aplikacji wyłącznie na swój prywatny, niekomercyjny użytek i nie wolno mu jej kopiować, reprodukować, dekompilować, dezasemblować, itp. i w żaden sposób rozpowszechniać.
- Użytkownik może korzystać z Aplikacji wyłącznie w sposób, który nie prowadzi do naruszenia obowiązujących przepisów prawa Rzeczpospolitej Polskiej oraz każdego kraju, w którym Użytkownik korzysta z Aplikacji.
- Głównymi celami Aplikacji, stanowiącej grę są:
- podnoszenie zdolności posługiwania się narządem słuchu,
- Nauka Umiejętności wykorzystywania zjawiska echolokacji,
- dostarczenie rozrywki poprzez możliwość sprawdzenia się w rywalizacji z innymi graczami - ranking.
- Usługodawca nie gwarantuje osiągnięcia przez użytkownika żadnego z celów głównych aplikacji ani innych pokrewnych.
- Usługodawca w żaden sposób nie odpowiada za podejmowane przez użytkownika decyzje w oparciu o nabyte przez niego umiejętności w efekcie korzystania z aplikacji.
Licencja
- Wszelkie prawa własności intelektualnej związane z Aplikacją (w szczególności: oprogramowanie, nagrania dźwiękowe, bazy danych, kody źródłowe Aplikacji, wygląd graficzny Aplikacji) są własnością Usługodawcy.
- Nazwa Aplikacji, logo Usługodawcy i wszelkie inne nazwy, skróty i znaki towarowe występujące w Aplikacji są chronione prawem.
- Usługodawca udziela Użytkownikowi niewyłącznej, nieograniczonej co do czasu i co do terytorium licencji na korzystanie z Aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem i funkcjonalnościami.
- Licencja nie może być przenoszona na jakikolwiek podmiot.
- Użytkownik nie może udzielać sublicencji.
- Użytkownikowi nie wolno Aplikacji kopiować, reprodukować, dekompilować, dezasemblować, itp. ani w żaden inny sposób próbować poznać kod źródłowy Aplikacji.
- Użytkownik nie może w żaden sposób rozpowszechniać Aplikacji, wydzierżawiać, wynajmować, użyczać, itp.
Informacje i zastrzeżenia dotyczące transmisji danych
- Pobranie gry wymaga połączenia z internetem co może się wiązać z dodatkowymi opłatami. W celu poznania szczegółów należy skonsultować się z wybranym przez użytkownika dostawcą usług internetowych.
- Dla prawidłowego korzystania z Aplikacji niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika: podłączenia do internetu oraz urządzenia mobilnego (w szczególności telefonu komórkowego, tabletu), który:
- umożliwia pobieranie i użytkowanie aplikacji mobilnych,
- umożliwia połączenie z siecią internet,
- posiada system operacyjny w wersji Android 6.0+ lub iOS13+ lub nowszy.
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z wystąpieniem ryzyka zainfekowania systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie, także takiego którego jedynym celem jest wyrządzanie szkód.
- Dla zachowania bezpieczeństwa korzystania z Aplikacji, zaleca się, aby urządzenie, z którego korzysta Usługobiorca posiadało w szczególności:
- stale aktualizowany system antywirusowy z najnowszą wersją definicji wirusów i uaktualnień,
- skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
- zainstalowane wszystkie dostępne aktualizacje systemu operacyjnego.
- Wśród możliwych zagrożeń znajdują się także ataki hackerów. Usługodawca oświadcza, iż stosuje zabezpieczenia mające na celu uniemożliwienie lub znaczne utrudnienie włamania się do systemu Usługodawcy.
- Za problemy techniczne, związane z wadliwym funkcjonowaniem posiadanego przez Usługobiorcę sprzętu elektronicznego oraz za brak parametrów umożliwiających Usługobiorcy odbiór danych Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ryzyko wiążące się z korzystaniem przez Usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną. W szczególności Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkodę nie będącą następstwem jego winy czy zaniedbania, a także za taką, której wyłączną przyczyną jest działanie Usługobiorcy lub osób trzecich.
- Usługodawca nie przewiduje przesyłania Usługobiorcy niezamówionych informacji handlowych.
Płatności i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- Pobranie aplikacji ze sklepu Play lub AppStore nie wiąże się z koniecznością ponoszenia żadnych bezpośrednich kosztów przez użytkownika. W Aplikacji istnieje możliwość dobrowolnego przekazania środków na rzecz Usługodawcy w trybie tak zwanych mikro płatności wewnątrz aplikacji.
- Wszystkie płatności związane z zakupami wewnątrz aplikacji są obsługiwane odpowiednio przez Sklep Play oraz AppStore i podlegają regulaminom w nich obowiązującym.
Wyłączenie odpowiedzialności
- Usługodawca ani żaden podmiot z nim powiązany, w najszerszym dozwolonym przez prawo zakresie, nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w prawidłowym funkcjonowaniu Aplikacji a także utraty danych Użytkownika powstałych w wyniku działania siły wyższej, osób trzecich, a także w wyniku działań zmierzających do poprawy Aplikacji.
- Usługodawca ani żaden podmiot z nim powiązany, w najszerszym dozwolonym przez prawo zakresie, nie ponosi odpowiedzialności za poniesione szkody i utracone korzyści Użytkownika aplikacji, jak również osób trzecich wynikające z ograniczeń, błędów oprogramowania lub urządzeń, wirusów, straty danych lub nieprawidłowego użytkowania samej Aplikacji.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, renowacyjnych, usuwania usterek, błędnych lub nieaktualnych informacji, unowocześniania, jak i zmiany szaty graficznej serwisu, mogących powodować utrudnienia lub uniemożliwienie Usługobiorcom korzystania z usług.
- W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Usługodawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
Zmiany Regulaminu
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie według własnego uznania. Poprzez instalację aktualizacji Aplikacji, Użytkownik wyraża zgodę na przestrzeganie zmienionych warunków.
Prawa i obowiązki Usługobiorcy
- Usługobiorca przed przystąpieniem do skorzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę zobowiązany jest do zapoznania się z treścią oraz stosowania się do warunków Regulaminu.
- Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Aplikacji w sposób zgodny z prawem z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
- Usługobiorca może w każdej chwili zaprzestać korzystania z Aplikacji poprzez jej odinstalowanie z urządzenia.
- Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz niedostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych Usługodawcy następujących treści:
- powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- naruszających dobra osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy, naruszających ogólnie przyjęte normy społeczne lub dobre obyczaje,
- niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Prawo właściwe
Niniejsze warunki podlegają prawu polskiemu i jurysdykcji sądów polskich. Polska wersja językowa ma moc rozstrzygającą.
Naruszenie warunków Regulaminu
W przypadku naruszenia warunków Regulaminu, licencja na używanie Aplikacji zostaje Użytkownikowi cofnięta. Użytkownik powinien niezwłocznie odinstalować Aplikację ze swojego urządzenia. Dalsze korzystanie z aplikacji będzie stanowić naruszenie prawa.
Kontakt
Wszelkie uwagi, reklamacje, sugestie, itp. dotyczące Aplikacji mogą być zgłaszane do Usługodawcy na adres e-mail echovis@tt.com.pl
Dane Osobowe
Wysyłając wiadomość do Usługodawcy, nadawca wyraża zgodę na przetwarzanie przez Usługodawcę jego danych osobowych znajdujących się w wiadomości, tj. co najmniej adres e-mail nadawcy oraz inne dane osobowe podane przez nadawcę.
Mając na uwadze RODO, czyli unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych Usługodawca informuje, że:
- Administratorem danych osobowych nadawcy wiadomości jest Transition Technologies S.A. z siedzibą w Warszawie (01-030) przy ul. Pawia 55.
- Podstawą do przetwarzania danych jest dobrowolna zgoda nadawcy.
- Dane osobowe nadawcy przetwarzane są dla celów odpowiedzi na wiadomość dotyczącą Aplikacji.
- Administrator nie przekazuje danych osobowych do innych podmiotów.
- Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora nadawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO).
- W oparciu o dane osobowe nadawcy Administrator nie będzie podejmował wobec nadawcy zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Tryb postępowania reklamacyjnego
- Usługobiorca ma prawo składać reklamacje w sprawie świadczonych przez Usługodawcę usług za pośrednictwem Serwisu. Składane reklamacje nie mogą dotyczyć w szczególności: nieprawidłowości w funkcjonowaniu powoływanej przeglądarki internetowej, przerwy w dostępie do Internetu, sprzętu Usługobiorcy lub łączy internetowych, okoliczności, za które Usługodawca nie ponosi wyłącznej odpowiedzialności, a także innych okoliczności związanych z działalnością podmiotów, za których działania Usługodawca nie odpowiada.
- Reklamacja może być złożona przez Usługobiorcę za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Reklamacja powinna zawierać dane Usługobiorcy wnoszącego reklamację w sposób umożliwiający jego identyfikację, w szczególności imię, nazwisko, adres do doręczeń, adres e-mail. Ponadto, konieczne jest wskazanie przedmiotu i zakresu reklamacji oraz zwięzłe jej uzasadnienie.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby reklamacja została rozpatrzona w terminie 30 dni od daty wpływu reklamacji do Usługodawcy. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Usługobiorca zostanie poinformowany w sposób w jaki reklamacja została zgłoszona lub listownie na adres podany w reklamacji.
Wersja dokumentu z dnia 05.01.2023
Transition Technologies S.A. © Copyright 2023